BLOMBÄNKEN FICK LITE TID OCH KÄRLEK

Efter morgonpromenaden stannade jag till för att studera "min" blombänk och det slutade med att jag började rensa. 

Det var själva grusranden utåt som jag tog fram. 

Jan hade klippt gräsmattan igår kväll och nu drog jag bort gräskanten (den som man inte lyckas att klippa helt) som vill hänga över gruset.


I kväll har jag varit på Vilsam/ bönegruppen. På bilden ser det dock ut som om jag varit på sittgympa 😃. 


Det var jag som bad dem sträcka ut fötterna så att vi alla skulle synas. Vi satt som vanligt med gott avstånd till varann och med munskydd på.

Efteråt blev det en lång och skön kvällspromenad med Hugo. 


Jan har varit till skogen i kväll och jobbat där i tre timmar. Han håller på att rensa dikena. 


Matilda har allt sedan hon kom hem från skolan läst till morgondagens biologiprov, och ännu läser hon. 
Nu är klockan 22:30 och hon har ännu ett kapitel kvar att läsa samt ett att repetera. Och hon säger att det är så intressant 👍.

TACK JESUS FÖR DENNA FINA DAG OCH TACK FÖR MINA FINA BÖNEVÄNNER.

VAR NOGA MED DIG SJÄLV OCH DIN UNDERVISNING, OCH HÅLL TROGET UT MED DETTA (1 Timoteusbrevet 4:16 a).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023