DET KÄNNS BÄTTRE

Vaknatten gick riktigt bra och när jag kom hem imorse kl.9:30 tog jag min insomningstablett och sov sen gott i nästan 6 h. När jag vaknade kände jag mig normalt trött, inte helt slut. 

Vänner som fått träffas i dag.

I kväll orkade jag t.o.m med promenad tillsammans med en hundvän. Vi började hemma hos oss så hundarna fick leka ute på gården och efter promenaden avslutade vi med lite lek igen.
Hundarna lekte och vi mammor fick prata.


I bland var det full rulle.


Jag har känt mig så mycket piggare idag än på länge även om jag jobbat natt. Vill tro att det är melatoninen som ger bättre nattsömn samt att den gav flera sköna sömntimmar igår på eftermiddagen innan vaknatten, också insomningstabletten som verkligen gjorde att jag sov gott efter nattskiftet.

Nu skall jag fortsätta så här samt tro och be att jag får mitt sömnkonto fylld igen.

Du först, jag sen.

Avslutar med en barnsång som får bli min kvällsbön.

TACK MIN GUD FÖR ATT JAG VAKNAR FRISK OCH GLAD TILL EN NY DAG.
DIN ÄR DAGEN DIN ÄR SOLEN, DIN ÄR JORDEN OCH DIN ÄR JAG.

DU ÄR GUD OCH SKA BESTÄMMA TAG MIG HERRE ANVÄND MIG, MINA ARMAR, HÄNDER, FÖTTER DE KAN SÄKERT HJÄLPA DIG.

MINA ÖGON SER ALLTID UPP TILL HERREN, TY HAN DRAR MINA FÖTTER UR NÄTET (Psaltaren 25:15).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023