MIN FÖDELSEDAG

Ja i dag är det min dag, jag fyller 49 år.

Jag sittandes i min present.

Jag låg ännu i sängen i morse när dottern 💗 kom och gav mig en födelsedagskram. Fick också en grattiskram av mannen 💗 som låg bredvid och vaknade när vår morgonpigga dotter kom in (vardagar har hon inga bekymmer med att orka upp. Och i går kom hon hem rejält sent men var ändå tidigt upp).

Senare ringde pappa och gratulerade. Han och mamma var ute i skogen på morgonpromenad. Sen kom mamma i luren och gratulerade.

Jan kom hem på lunchen med pizza och en efterlängtad present. 

Presenten var en trädgårdsgunga i trä, den som är dagens första och sista bloggbild.

När jag åkte iväg på jobb höll Jan på att skruva ihop den.


Och jag sa att han gärna kan sätta den på terassen under taket.

Och när jag kom hem nu i kväll fick jag både se den och pröva den 😀👍. 

Gungtaket är vi inte riktigt säkra på om vi skall sätta upp eller ej, för vinden tar ju så lätt tag i det. Sen är vi inte heller helt säkra på platsen för gungan, men det vore bekvämt att ha den under tak så behöver vi inte springa och sätta in kuddarna vid minsta regndroppe.


GRATULATIONER
Många hälsningar har jag fått idag. Pojkarna 💗💗 samt många andra har skickat och grattat, så stort TACK för alla grattishälsningar.

TACK JESUS ATT JAG FÅTT FYLLA 49 ÅR, ATT JAG FÅTT LEVA SÅ LÄNGE OCH NU  FÅR GÅ IN PÅ MITT 50:E ÅR. TACK FÖR EN FIN DAG.

Och jag avslutar även idag med ett av mina favorit bibelord.

DETTA ÄR DAGEN SOM HERREN HAR GJORT, LÅT OSS JUBLA OCH GLÄDJAS I DAG (Psaltaren 118:24).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023