TIDIG MORSDAGSPRESENT

I dag fick jag min morsdagspresent. Jag hade själv beställt den och eftersom jag fick den idag fick den komma på plats istället för att ligga i sitt paket till söndag.

Och Jan fick vi också hem idag 👍😃💗. Och han fick äran att skruva ihop bordet. 

TACK JESUS FÖR MITT/VÅRT NYA SOFFBORD.

Före bild på det gamla bågnande soffbordet (som är gjort av endast paff).

Efter bild på det nya soffbordet.

Nu är det då bara en ny soffa som fattas 😉.

Visst får man glädjas över materiellycka. Men den största glädjen bör alltid vara Herren och allt vad Han har gjort och gör för oss. Vi skall söka Honom medan vi kan, för sen är det försent när det väl är försent.

SÖK HERREN MEDAN HAN LÅTER SIG FINNAS, ÅKALLA HONOM MEDAN HAN ÄR NÄRA (Jesaja 55:6).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023