JAG SAKNAR ER

I kväll har jag varit på promenad med en väninna.


Tänk att en sån sak som en vanlig promenad med en vän inte ens har varit/är självklar i denna Coronatid. Men i kväll tog vi den första promenaden på länge och det var helt fantastiskt.

Och vädret var ju toppen, dock inte lika varmt som igår men helt ok. Vi promenerade och vi hade mycket att prata om, många veckor att ta igen.

En vänpromenad är nog bland det bästa som finns, tycker jag speciellt nu ikväll. Och oj vad jag saknat den vännen och alla er andra också.

Jag måste liksom få se er, lyssna på er, få krama er och bara få vara nära och umgås, ja det är vänskap för mig, att finnas till för varann. 

Sen när allt vad Corona heter och är är borta då ska vi träffas igen, fara på loppis, cafe eller restaurang, det får vi verkligen se fram emot. För det är så viktigt att titta framåt, ha planer, drömmar och något att vänta på.

En bild från en gång när jag kunde och fick bjuda hem mina vänner, då när ingen Corona ännu fanns (inte här åtminstone).

TA HAND OM ER VÄNNER 💗. Och läs (här nedan) vad Gud säger om din och min framtid 👍💗.

JAG VET VILKA TANKAR JAG HAR FÖR ER, SÄGER HERREN, NÄMLIGEN FRIDENS TANKAR OCH INTE OFÄRDENS FÖR ATT GE ER EN FRAMTID OCH ETT HOPP (Jeremia 29:11). 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023