KVALITETSTID

Det har varit en fin söndag som du skall få ta del av genom mina bilder.
I dag berättar jag baklänges, alltså jag börjar med bilder från kvällspromenaden i Fäboda.


Jan tog en cykeltur medan Mikael och jag åkte ut till havet och vandrade där.


Och Hugo var ju så klart med.


Mikael är den av barnen som jag träffat minst sedan julen. Han studerar i Umeå och efter jullovet har han inte varit hemma förrän han kom hem till påsk. Sen dess har han varit hemma och haft distansstudier.
Han har även börjat på sitt sommarjobb, men en dag/vecka har han ledigt för skolarbete. Han har i början av juni en stor tent som han läser och tränar/räknar till.



Ni kan gissa om jag njuter av varje stund jag får med honom. Och det att han vill komma ut och gå med mamma det är ju otroligt fint.

Och han fotade morsan också.



Den hindersfria banan som vi vandrar på här är verkligen en otroligt bra ide. 



Innan vi åkte iväg till Fäboda njöt vi av en god tacopaj.



Jan och jag har också varit på långpromenad med Hugo här i vår stad.





Och vi har haft Google Meet med varandra.


Ja det kan man göra bara för att ha något att göra... smile. Jan var på övrevåningen och jag här nere. Jag behövde få testad att min dator klarar av det.
Så nu har jag vissa planer pågång...smile.

Och nu skall jag gå i bastun och njuta och sen blir det dags att krypa isäng. Ja det skönaste jag vet på kvällen när jag är trött är att få krypa ner i vår sköna, varma säng och dra det mjuka täcket över mig. Ännu en sak att vara tacksam för.

Sen har vi också i dag funderat på trappbygget. Det visade sig att Jan och jag hade tänkt helt olika. Nu är projektet redan pågång och det blir tydligen inte alls som jag hade tänkt och inte helt som Jan heller hade tänkt. Så nu vet vi inte alls hur vi ska tänka, men vi fortsätter ändå att tänka på det....smile. 
Här får vi bara förtrösta på att Herren även har vårt trappbygge under kontroll. 
Fortsättning lär följa.


TACK HERRE för en fin och välsignad söndag.




FÖRTRÖSTA PÅ HERREN FÖR EVIGT, FÖR HERREN HERREN ÄR EN EVIG KLIPPA (Jesaja 26:4)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023