BESÖKT GODA VÄNNER

När jag kom hem från jobbet satt Matilda där ute och slipade sina nyinförskaffade men begagnade träben 😉, som hon skall ha till sina soffbord, vilka hon bygger själv.

Jan hade fixat till värsta bjudningen 💗.



Efter middagen blev det dags för Hugos bad. Han blev också friserad.


Och som alltid så satt han och njöt av all beröring (så gör han bara man inte tar fram klosaxen).


Han blev så fluffig och fin.


Hugo har inte blivit badad sedan han skulle bli opererad så det var på tiden.

DE EFTERLÄNGTADE SVAREN
I dag ringde vi till pojkarna, först till Mattias som sa att han kommer hem nästa lördag. Mikael sa att han inte riktigt vet ännu eftersom han har så mycket skoljobb men tidigast på torsdag och senast på
lördag.


HOS GODA VÄNNERS
I kväll har vi besökt goda vänner. Vi promenerade dit.


Och vi blev bjudna på så mycket gott. De knapriga rispirogerna med äggsmör var så otroligt goda.


Och värdinnan hade fixat så mycket goda saker som även passade mig, vilken omtane.

Det är verkligen länge sedan vi träffat vänner hemma hos varann, men ikväll fick det bli en sån kväll. 

Och det blev en sådan fin och rolig kväll.

Och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknat/saknar att få träffas och umgås som vanligt.

TACK VÄNNER FÖR EN TOPPEN KVÄLL 💗.

I morgon skall jag på jobb kl.10:15 och jobbar lång dag, till 20:30.

TACK JESUS FÖR EN FIN DAG SAMT EN FIN KVÄLL MED GODA VÄNNER.

DETTA ÄR DAGEN SOM HERREN HAR GJORT, LÅT OSS JUBLA OCH GLÄDJAS I DAG (Psaltaren 118:24).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023