VÄRDEFULLA STUNDER

Jag kom hem från jobbet kl.21:30 och fick njuta av en bit smörgåstårta, som Jan fixat tills imorgonkväll. Och Mikael höll mig sällskap. När jag hade ätit klart fick det bli ryggläge för mig och Mikael följde med.

Och Jan 💗 tyckte att vi kunde behöva något gott att smaska på, så han kom med braunschweigbitar och melonbitar. 

Sen hade vi picknick i sängen och diskuterade allt från A till Ö. Mattias kom också med en stund, samtidigt som han intog sin kvällsbit. Oj vad jag njuter av dessa stunder när mina (vuxna) barn helt enkelt vill vara nära, umgås med mig och vi delar livet....och lite korv.

TACK JESUS FÖR DESSA VÄRDEFULLA STUNDER 💗.

BEKYMRA ER INTE FÖR NÅGOT, UTAN LÅT GUD FÅ VETA ALLA ERA ÖNSKNINGAR GENOM BÖN OCH ÅKALLAN MED TACKSÄGELSE. DÅ SKA GUDS FRID, SOM ÖVERGÅR ALLT FÖRSTÅND BEVARA ERA HJÄRTAN OCH ERA TANKAR I KRISTUS JESUS (Filipperbrevet 4:6-7).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023