PAKETERING OCH JULKONSERT

 I dag har jag haft stora paketerar dagen.


Och även denna jul har jag använt mest tidningspapper. En och annan brun papperspåse har också fått bli till omslagspapper. Och sen har jag satt band och snören för att göra paketen extra fina.


Nu har vi just varit ut med Hugo på en sen kvällsrunda och nu lade Jan på julkonserten "Lytts & hans vänner".





TACK JESUS FÖR DENNA DAG, FÖR ALLT SOM VARIT FINT (är extra glad för två personer idag), FÖR ALLT SOM VARIT ROLIGT (vi fick ett julkort i postlådan där en familj tackar för vår roliga tomte i skorstenen), FÖR ALLT SOM VARIT LÄRANDE (jag har lärt mig nya färdigheter på datorn), OCH FÖR ATT HELA FAMILJEN FÅR VARA HEMMA 💗. 
OCH JESUS JAG VILL OCKSÅ BE OM EN VIT JUL, OM SNÖ... JA DET RÄCKER FINT MED LITE SNÖ 😉. SNÖ I GRANEN OCH PÅ MARKEN ÖNSKAR JAG MIG.


JAG VET ATT HERREN ÄR STOR, ATT VÅR HERRE ÄR STÖRRE ÄN ALLA GUDAR (avgudar). HERREN GÖR ALLT VAD HAN VILL I HIMLEN OCH PÅ JORDEN, I HAVEN OCH I ALLA DJUP (Psaltaren 135:5-6).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023