POLKAGRISSTÄNGER

I år har också vi polkagrisstänger i vår gran.


En vän, Monica Thylin skrev och berättade på instagram om hur en polkagrisstångstillverkare tänkte när han gjorde dem... och det talade så rakt in i mitt hjärta.


 Jag fick dela texten här på min blogg.


Jag kände att i år vill jag verkligen ha polkagrisstänger i vår gran. Och i år vill jag också dela med mig av polkagrisstänger, som en tänkvärd julgåva om den bästa julgåvan någonsin, Jesus själv.


Söker man på nätet om kända polkagrisstångstillverkare finns mera att läsa, men jag vill hålla mig till denna talande text som beskriver Jesus vår Herde. Fåren behöver en herde för att inte gå vilse och likaså vi människor.

HERREN ÄR MIN HERDE, MIG SKA INGET FATTAS (Psaltaren 23:1).

Kommentarer

  1. Vad glad jag blir att du delar det fina vittnesbördet. Julefrid, glädje och välsignelse till hela familjen önskar jag er

    SvaraRadera
  2. TACK DETSAMMA KÄRA MONICA 😀❤. KRAM Camilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023