SNART SNART

Jag väntar och längtar för snart kommer pojkarna hem 💗. Ingen av dem har varit hemma sedan de i augusti åkte iväg till sina studieorter. Vi vet dock inte ännu vilken dag de kommer för det vet de inte ens själva. 

En bild av Ernst i tv:n på självständighetsdagen 😉, hittade ingen bra bild att börja med idag så det fick bli denna.

I kväll har jag städat pojkarnas rum, en välkomstpresent från mig.

Mikaels rum.


Mattias rum.


Å den här känslan när man får längta och samtidigt veta att de faktiskt kommer hem snart. Det är en sådan glädje så jag börjar gråta glädjetårar när jag riktigt vågar och tillåter mig att tänka på det. Tänk när de kliver in genom dörren och jag får krama om dem. Å vad jag saknar dem och längtar.

Och allra först längtar jag efter det där telefonsamtalet eller meddelande som berättar NÄR de kommer hem. 

TACK JESUS FÖR LÄNGTAN OCH ATT VI SNART ÄR HELA FAMILJEN SAMLAD IGEN.

Dagens bibelord passar också in på familjelivet, att bry sig om varann, ta hand om varann och älska varann.

MEN TÄNK PÅ DETTA: DEN SOM SÅR SPARSAMT FÅR SKÖRDA SPARSAMT, OCH DEN SOM SÅR RIKLIGT FÅR SKÖRDA RIKLIGT (2 Korintierbrevet 9.6).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023