MIN STUDIO

 I dag har jag jobbat i min hemmastudio 😊. Det tog inte många minuter att bygga den.

Det som jag tackade ja till här tidigare denna månad var att filma in en julhälsning, vilken kommer att publiceras på Jakobstads svenska församlings facebooksida i en slags "julkalender".

Budskapet hade jag på klart men igår försökte jag hela dagen att få ihop själva texten men det blev för långt och jag fick liksom ingen röd tråd, så jag gav upp.
I dag fick jag texten att flyta direkt men när jag skulle banda in den så gick det inte så bra.

- Hugo började skälla åt något eller någon på utsidan.

- Det knackade på dörren och en leverans kom.

- En moped brummade förbi utanför fönstret.

- Telefonens batteri tog slut.

- Jag kom av mig.

- Det plingade till och ett meddelande kom.

- Diskmaskinen började alarmera att den var klar.

- Ja sa fel ord.

- Musiken som jag ville ha i bakgrunden fick jag inte att fungera.

Och massor av andra störande moment inträffade.
När jag slutligen fick videon klar var ljudet för svagt, så nu är jag osäker på om den alls godkänns. Men att filma med egen telefon är okej, det behöver helt enkelt inte vara någon proffs kvalitet.

Och Matilda hjälpte mig i efterhand att tillsätta julmusiken 👍.

I morgon ska jag på jobb till kl.7 vilket betyder att jag har kvällen ledig. Då bandar jag eventuellt på nytt, jag får se.

En bild från en av dagens promenader.

Dagens insikt: Att filma är inte riktigt min grej, men man bör alltid våga pröva på nya saker 👍. 

TACK JESUS ATT DU LEDER MIG DÄR JAG GÅR BEDJANDE FRAM 👍.

HERREN ÄR MIN STYRKA OCH MIN SKÖLD, PÅ HONOM FÖRTRÖSTADE MITT HJÄRTA. JAG FICK HJÄLP OCH MITT HJÄRTA GLÄDER SIG. JAG VILL TACKA HONOM MED MIN SÅNG (Psaltaren 28:7).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023