FAMILJECHILL

Vi droppade in en efter en efter våra jobb och samlades på utsidan, där vi delade dagen som gått.
Jag behöver knappast säga det men jag gör det ändå, "Jag njuter så av att få ha alla barnen hemma av att få dela deras vardag".


Jag låg i spindelgungan, min nya favoritplats, och den är så bra för min rygg. 
Blev fotad av barnen.


Det blev också balkonghäng med chokladglass och chokladsmoothie.


Min chokladglass mixade jag ihop av frysta bananskivor, kakao och lite vaniljpulver. T.o.m Jan tyckte att min glass var god, och det är verkligen ett gott betyg.
Och chokladsmoothien kom av att jag sköljde ur mixern med havremjölk.


Mattias flickvän kom sen och de skulle åka till stranden.

De två andra lär komma med när vi drar iväg till villan en sväng för att vattna blommorna och för att sjösätta "Gula bananen", vår gula båt.

Jag är tacksam för familjetid, för sommaren och för sockerfri svalkande glass.
Jag är tacksam för Gula bananen, alla mina fina sommarblommor och för Jesu närvaro i våra liv.

ÖNSKAR EN SKÖN TISDAGKVÄLL TILL DIG SOM LÄSER.

Vid Aspegrens trädgård.

Och avslutar också idag med en uppmuntran om hur viktigt det är att vi läser vår bibel.

HELA SKRIFTEN ÄR UTANDAD AV GUD OCH NYTTIG TILL UNDERVISNING, TILLRÄTTAVISNING, UPPRÄTTELSE OCH FOSTRAN I RÄTTFÄRDIGHET, SÅ ATT GUDSMÄNNISKAN BLIR FULLT FÄRDIG, VÄL RUSTAD FÖR VARJE GOD GÄRNING (2 Timoteusbrevet 3:16-17). 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023