VÄTSKEBRIST

Nej, vi är inte vid villan även om dagens bild är därifrån.
Jag behövde en bild och valde denna, som också intygar att jag faktiskt har diskat i år vid villan (ni vet ju att det är en sak som jag inte alls gillar).


Jan cyklar hem från Kokkola/Karleby nu. Han har varit och sålt en bil och passar på att cykla hem. 
Han har inte sålt bort en av våra bilar, tack och lov. Han har hjälpt en släkting.

Jag slängde mig på sängen för en stund sedan, jag började få lite huvudvärk och känner mig lite små hängig. 
Jag insåg att jag som vanligtvis dricker mycket vatten troligtvis har druckit allt för lite idag. Det har ju varit mestadels mulet men ändå ordentligt varmt.
Här hemma kommer jag ihåg att dricka ofta men på jobbet vill jag glömma det. Något jag får bli bättre på.
Så nu dricker jag mellan varven och skall försöka vila och hoppas att någon annan i hushållet kan fara ut med Hugo på kvällspromenad 😉.

I morgon är det en alldeles speciell dag 💗 TACK JESUS ATT VI FÅR FIRA DEN DAGEN.


STOR FRID ÄGER DE SOM ÄLSKAR DIN UNDERVISNING, INGENTING KAN FÅ DEM PÅ FALL (Psaltaren 119 :165).



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023