JAG FÅR FORTSÄTTA

Mitt arbetsavtal går ut i september men i tisdags fick jag den goda nyheten att jag får fortsätta.
Jag får fortsätta på samma procent 52,29 % och jag är så glad, tacksam och nöjd.


Här på bild med mitt nya munskydd med får på. Dock är banden för lösa så de måste fixas till.

Nytt munskydd men för löst, måste korta av banden.

Och jo vi måste använda näs och munskydd  eller visir fortfarande, ifall vi inte kan hålla två meters avstånd. vilket sällan fungerar. Jag använder oftast visir på insidan och munskydd på utsidan.

Visiret gör att man ser ut som en 60-tals hippies 😉.


Men det är så mycket trevligare att andas med visir också behöver man inte gömma halva ansiktet.
Frisyren som formas under visiret hela arbetsdagen är dock en annan femma. Det krävs mycket vattenkamning efteråt 😀.

Förutom mina 52,29 % får jag ju ta inhoppsskiften till 100%, så jag har det på bästa tänkbara sätt.

Detta gör att jag också ikväll somnar med en påminnelse om att Herren har allt i sin hand, enligt Hans tidtabell och på Hans sätt.
Och just nu, med allt som är och har varit de senaste dagarna så behöver vi en sådan påminnelse.

Jag vill därför också påminna dig som läser  att Jesus bryr sig om dig och ditt liv. 


GÖR ER INGA BEKYMMER FÖR NÅGOT UTAN LÅT GUD I ALLT FÅ VETA ERA ÖNSKNINGAR GENOM ÅKALLAN OCH BÖN MED TACKSÄGELSE. DÅ SKALL GUDS FRID, SOM ÖVERGÅR ALLT FÖRSTÅND, BEVARA ERA HJÄRTAN OCH ERA TANKAR I KRISTUS JESUS (Filipperbrevet 4:6-7).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023