TJUGONDEDAG KNUT 2021

I dag har jag städat undan julen samtidigt som jag lyssnade på julsånger. Och jag gör alltid så att jag går från rum till rum och plockar bort saker och placerar dem sen på vardagsrumsbordet.

Sen när högen växt färdigt lägger jag in allt i sina lådor. 

Det mesta åker ut till vinden på uthuset. Men tyg och sånt som jag är extra rädd om som ex snögloben den får stanna här inne.

Julkorten plockades ner. Här hade jag hängt några av de kort vi fick.



Julsängkläderna fick åka i tvätten och de rosa fick komma fram. Och mina favoritjulkläder har blivit tvättade, nu får de åka in i skåpet tills nästa jul, då jag får hoppas att de ännu ryms på 😉.



Nu skall jag fara på jobb. Men jag måste få visa hur jag också svängde om lite bokstäver 👍😊och fick den bästa av julens gåvor.


Javisst, alltid 👍.


TACK JESUS FÖR ATT DU KOM TILL OSS ÄVEN DENNA JUL. TACK ATT DU ALLTID VILL KOMMA TILL OSS, IN I VÅRA HJÄRTAN, IN I VÅRA LIV OCH IN I VÅRA HEM.

Denna lilla tomte som hälsat oss välkomna in den fick också åka i sin låda.

HERREN ÄR GOD MOT DEM SOM VÄNTAR PÅ HONOM, MOT DEN SJÄL SOM SÖKER HONOM. DET ÄR GOTT ATT I STILLHET HOPPAS PÅ HJÄLP FRÅN HERREN (Klagocisorna 3:25-26).


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023