MÅLAT HELA DAGEN

Efter en ordentlig förmiddagspromenad och ett mål mat drog jag igång med dagens projekt. 


Vi har länge funderat på att måla muren bakom kakelugnen en annan färg men det har liksom inte blivit av. I dag har jag målat den (och mycket annat också) och det blev så fint, kakelugnen träder nu fram på ett helt nytt sätt.

Men tyvärr så får ni vänta på bilder tills imorgon. För nu skall jag gå i bastun och sen väntar sängen. Denna natt får jag sova och ska sova, följande natt har jag min första vaknatt och då får jag inte sova.

TACK JESUS ATT DU HJÄLPT MIG MED MÅLANDET I DAG, jag har inte trillat ner (även om det var nära) och både arm, rygg och nacke känns ändå rätt ok (även om jag märker att jag jobbat på ett ovanligt och krävande sätt). Jag känner det som att jag hade tydlig änglavakt.

HERRENS ÄNGEL SLÅR SITT LÄGER OMKRING DEM SOM FRUKTAR HONOM, OCH HAN BEFRIAR DEM (Psaltaren 34:8).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VÅR MALTIPOO HUNDVALP HUGO

ROLIGA TIPS PÅ HUR MAN FÅR BARNEN ATT ÄTA

NYÅRSAFTON 2023